بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی
در محکومیت اقدام تروریستی دانشمند شهید محسن فخری زاده

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی

سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی ناجوانمردانه خواستار برخورد قاطع با عوامل این جنایت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سالها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه با جبهه باطل، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند.

شهید والا مقام و بزرگمرد صنعت هسته ای ایران اسلامی دکتر محسن فخری زاده که در روزهای اخیر دغدغه مبارزه با شیوع ویروس منحوس و مرموز کرونا و تولید واکسن آن را داشت، توسط تروریست های بزدل، خبیث و رذلِ وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی مورد هجوم وحشیانه قرار گرفت و به درجه عند ربهم یرزقون نائل گردید . 

ترور ناجوانمردانه این مجاهد نستوه و دانشمند بزرگ هسته ای بار دیگر نقاب از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت وماهیت پلید انان در منظر جهانیان اشکار ساخت. در این واقعه استیصال قدرت های پوشالی جهان در برابر پیشرفت های علمی دانشمندان ایران اسلامی نمایان شد.

 

 

مردم ایران اسلامی به فرموده شهید سردار سلیمانی ملت امام حسین ع است واز شهادت وکشته شدن در راه خدا نمی هراسد واین تلاشهای مذبوحانه وحرکات سبعانه هیچگونه خللی در عزم واراده پولادین چنین ملتی ایجاد نمی کند.

 

به توفیق الهی، ملت ایران همیشه سربلند و پرشکوه، به هیچ وجه دست از آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم منحوس صهیونیستی، برنخواهد داشت و تا تحقق تمدن نوین اسلامی و از بین رفتن رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست راه را با پایداری و با اقتدار ادامه خواهد داد.

 

سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی، ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت این دانشمند تراز انقلاب  که در آستانه سالگرد شهادت  دانشمند هسته ای شهیدشهریاری، توسط  ایادی مزدورشیطان اکبر و اسرائیل جنایتکار به فیض شهادت نائل آمد، را به ساحت مقدس حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، و خانواده گرامی ان شهید عزیز، عموم امت حزب الله  و مردم ولایت مدار استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض نموده و با شهیدان عزیز میثاق می بندد که با  بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و فیوضات معنوی این شهدای عظیم الشان، درگام دوم انقلاب با تمام توان، مسیر پیشرفت علمی کشور راتا تحقق تمدن شکوهمند اسلامی ادامه خواهد داد وامید واثق داردکه موعد بشارت الهی که همانا ظهور مهدی موعود (عج) وتشکیل حکومت مستضعفین است نزدیک است

در خاتمه از مسئولین ذی ربط انتظار می رود ضمن شناسایی هرچه سریعتر امران وعاملان این جنایت فجیع پاسخ به موقع قاطع،  دندان شکن و بازدارنده ای را در دستور کار خود قرار دهند. 

  

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.