انتخابات 1400؛ لیله‌القدر انقلاب/ لازمه پیشرفت سریع انتخاب دولت جهادی و انقلابی است

استان خراسان جنوبی
مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

انتخابات 1400؛ لیله‌القدر انقلاب/ لازمه پیشرفت سریع انتخاب دولت جهادی و انقلابی است

حسینی گفت: از انتخابات امسال بسیاری از بزرگان به عنوان لیله‌القدر انقلاب یاد کردند چراکه اولین انتخابات ریاست جمهوری در چله دوم انقلاب و بسیار سرنوشت‌ساز است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی؛ آقای دکتر سید جواد حسینی واشان ریاست سازمان بسیج اساتید خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد تحول‌خواهی، اظهار کرد: یکی از مباحثی که امروز در جامعه مطرح است بحث تحول‌خواهی و تحول‌گرایی است.

 

وی افزود: شاید امروز به نظر برسد تحول‌خواهی به عنوان یک بحث جدید مطرح است در حالی که اگر تاریخ انقلاب اسلامی را بررسی کنیم این روحیه از بدو آغاز این نهضت از سال 1342 در رفتار و منش امامین انقلاب اسلامی بوده است. قیقا تحول‌خواهی و تحول‌گرایی در مقابل ارتجاع قرار می‌گیرد. تحول را می‌توان به حرکت پیش برنده، با شتاب بیشتر و جهشی در موضوعات مختلف مد نظر قرار داد و تعریف کرد.

 

حسینی عنوان کرد: تحول‌خواهی و تحول‌گرایی را در بسیاری از برنامه‌های انقلاب اسلامی داشتیم که این باعث شده پیشرفت‌هایی در بعضی از بخش‌ها به طور چشمگیری شاهد باشیم که شامل پیشرفت‌های حوزه دفاعی، سیاسی و سایر موارد بوده که اینها نیز نتیجه روحیه تحول‌خواهی و تحول‌گرایی در جامعه است.

 

وی اظهار کرد: در برخی از بخش‌ها شاید تحول‌خواهی کمتر بوده که نیاز دارد حرکت تحول آفرین در این بخش‌ها به ویژه در بخش اقتصاد و سایر بخش‌ها نیز اتفاق بیفتد.

 

مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی گفت: جامعه ما نیاز به حرکت تحول‌آفرین دارد. جوانان ما می‌توانند با داشتن روحیه تحول‌خواهی و پیشرفت مستمر این کوتاهی و عقب افتادگی را که در برخی از جنبه‌ها داریم جبران کنند.

 

حسینی بیان کرد: دانشجویان و جوانان بخش فعال و مطالبه‌گر جامعه هستند و مدیران آینده جامعه خواهند بود. اگر جوانان و دانشجویان در مقوله تحول‌خواهی و تحول‌گرایی به لحاظ ذهنی آماده شده باشند و این روحیه در تمام ابعاد از جمله اقتصادی، فرهنگی، صنعت، کشاورزی و ... پرورش پیدا کند در آینده نزدیک شاهد پیشرفت بسیار بیشتر در کشور خواهیم بود.

 

http://www.khavarestan.ir/news/100077

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.