بیانیه انتخابات 1400

استان خراسان جنوبی
بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی :

بیانیه انتخابات 1400

ملت شریف ایران، حماسه آفرینان حضور؛ پیروزی شما را در برابر معاندین، مستکبرین، بدخواهان و استکبار جهانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبریک و تهنیت عرض میکنیم. در شرایطی که تمام دستهای پیدا و پنهان بدخواهان و مخالفین نظام و ملت و تمام عوامل معاند داخل و خارج کشور دست به دست هم داده بودند تا انتخاباتی سرد و بی رونق با مشارکت حداقلی برگزار شود، چنین حضوری و انتخاب رئیس جمهور با رای قاطع، مایه فخر و مباهات است. حلاوت این حضور، و خنثی شدن نقشه های شوم توطئه گران، گوارای وجود شما و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی.

‹‹ و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»  (قرآن کریم؛ قصص آیه 5)

ملت شریف ایران، حماسه آفرینان حضور؛ پیروزی شما را در برابر معاندین، مستکبرین، بدخواهان و استکبار جهانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبریک و تهنیت عرض می­کنیم. در شرایطی که تمام دست­های پیدا و پنهان بدخواهان و مخالفین نظام و ملت و تمام عوامل معاند داخل و خارج کشور دست به دست هم داده بودند تا انتخاباتی سرد و بی رونق با مشارکت حداقلی برگزار شود، چنین حضوری و انتخاب رئیس جمهور با رای قاطع، مایه فخر و مباهات است. حلاوت این حضور، و خنثی شدن نقشه­های شوم توطئه گران، گوارای وجود شما و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی.

انتخابات 1400 سه پیام مهم در عرصه ملی و بین المللی داشت

پیام اول: 28 خردادماه روزی است که درتاریخ ملت ایران به عنوان نقطه عطف در ظهور مردم‌سالاری دینی ثبت شد. در بسیاری از شعب رأی‌گیری حضور مردم 2 ساعت مانده به ساعت اخذ رأی، نشان می­داد آحاد ملت در یک عملیات سخت علیه توطئه‌های دشمن می‌خواستند شرکت کنند. حماسه 28 خرداد، نه به آمریکا و توطئه‌های سه کشور شرور اروپایی بود. 28 خرداد یک «فرصت» بزرگ برای دفع «تهدید»های بزرگ علیه مردم ایران بود. ملت از این فرصت به خوبی استفاده کردند.  28 خرداد روز ظهور یک «عمل صالح» برای نوسازی نظام اجرایی کشور بود. دیروز همه آمده بودند تا یک «تغییر» بزرگ و یک «تحول» شگفت‌انگیز را رقم زنند.

پیام دوم: آنچه مردم در پای صندوق‌های رأی به خبرنگاران و ناظران جهانی گفتند واقعا شنیدنی بود.

مردم می‌گفتند؛ آمده‌ایم تا از حریم و حرم انقلاب دفاع کنیم. مردم می‌گفتند؛ آمده‌ایم تا کشورمان پابرجا بماند.

مردم می‌گفتند؛ وطن، بخشی از وجود ما و هویت ماست. ما آمده‌ایم این هویت را معنا ببخشیم.

مردم می‌گفتند؛ آمده‌ایم تا با تغییر مسیر خدمت کارگزاران نظام، شاهد یک تحول سریع و پرشتاب در پاسخگویی به مطالبات خودمان باشیم.

مردم می‌گفتند؛ آمده‌ایم تا امنیت ملی و رفاه و آسایش خودمان را تضمین کنیم و مشکلاتمان را خودمان حل کنیم.

مردم می‌گفتند؛ هر رأی ما یک تیر به قلب توطئه‌های آمریکاست.

مردم آمده بودند بگویند؛ تحریم انتخابات ادامه تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشور است هرگز به این خودتحریمی تن نمی‌دهیم.

پیام سوم: پیام ملت ایران به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و سه کشور شرور اروپایی بود.

الف - تحریم‌ها را باید لغو کنید. شما در برابر یک ملت مقتدر ایستاده‌اید.

ب به جنگ اقتصادی باید پایان دهید. این یک نوعی «تروریسم» است. ملت ایران و ملت های جهان شما را به‌خاطر این جنگ نابرابر لعن و نفرین‌می‌کنند.

ج- به توطئه‌های سیاسی و فرهنگی پایان دهید. شما در برابر یک انقلاب مردمی ایستاده‌اید. در مسیر این انقلاب قرار نگیرید فروپاشی توطئه‌های رنگارنگ شما نزدیک است، در نهایت خودتان دچار فروپاشی می‌شوید.

د به نقض حقوق بشر پایان دهید و بساط نظامی خود را از منطقه برچینید. والا در انتظار انتقام سخت دلاورمردان ایرانی و ارتش چندملیتی مقاومت در منطقه باشید.

در پایان ضمن عرض تبریک به رئیس جمهور منتخب، جناب ایت الله دکتر رئیسی، از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم جهت تشکیل دولت انقلابی، مردمی و ولایی، تمام مساعی خود را به کار گرفته و طعم شیرین خدمت‌رسانی به همه مردم خصوصاً اقشار ضعیف جامعه را با عمل به وعده های داده شده، به ملت عزیز ایران اسلامی بچشاند، و امید، تحرک و رونق را به جامعه بازگرداند. حرکت در مسیر تحقق عدالت اسلامی، کاهش فاصله­های طبقاتی، و حل مشکلات مختلف پیش روی ملت عزیز خصوصاً در حوزه اقتصاد و معیشت، انتظاری به جاست که مردم از رئیس جمهور منتخب و دولت آینده دارند. در روابط خارجی، اتخاذ رویکردها بر اساس عزت، حکمت و مصلحت، مورد انتظار است. خدمت جهادی به مردم، عدالت محوری، استکبار ستیزی، تعامل با جهان با حفظ عزت و اقتدار شایسته ملت ایران و انقلاب اسلامی، پایبندی به ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی، حرکت در جهت تحقق آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، خواسته هر ایرانی عزتمند است. امیدواریم رئیس جمهور منتخب و دولت آینده تمام تلاش خود را در مسیر نیل به اهداف و آرمان­های انقلاب اسلامی، که رفاه، سلامت، امنیت، حل مشکلاتی از قبیل تورم، درآمد خانوار، اشتغال، ازدواج و مسکن که حداقل آنهاست، به کار گیرد. از خداوند متعال توفیقات رئیس‌جمهور منتخب را خواستاریم.

به امید تحقق دولتی در تراز انقلاب اسلامی، و مقدمه ساز حکومت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.