به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه روایت ایثار در دفاع مقدس از صدر انقلاب تا کنون با حضور امیر سرتیپ دوم علی فرشاد برگزار شد

استان خراسان جنوبی
تریبون آزاد پرسش وپاسخ

به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه روایت ایثار در دفاع مقدس از صدر انقلاب تا کنون با حضور امیر سرتیپ دوم علی فرشاد برگزار شد

سوالات حول محور جنگ تحمیلی، بمباران شیمیایی، اهداف انقلاب در صدر انقلاب و تحقق آن در وضعیت کنونی، دلایل عدم اتمام جنگ در برهه هایی از جنگ تحمیلی، ابهامات پذیرش قطعنامه و تفسیر بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، نمونه ای از سوالاتی بود که در جلسه مطرح گردید و کارشناس جلسه به تک تک سوالات پاسخ دادند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)خراسان جنوبی ،جلسه روایت ایثار در دفاع مقدس از صدر انقلاب تا کنون در قالب تریبون آزاد با رویکرد پرسش و پاسخ با حضور سخنران محوری و کارشناس جلسه تریبون آزاد، امیر سرتیپ دوم علی فرشاد، جانباز جنگ تحمیلی و رزمنده دوران دفاع مقدس و فرمانده اسبق لشکر 88 زرهی زاهدان، در بستر سامانه جلسات آنلاین مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند با حضور اساتید بسیج اساتید برگزار گردید.

  با توجه به رویکرد مباحثه‌ای جلسه، در ابتدا امیر فرشاد با بیان مقدمه‌ای از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی وارد موضوع گردیدند و سپس حاضرین در جلسه با طرح سوالات در قالب متنی و صوتی، پاسخ‌های خود را در این حوزه از کارشناس جلسه دریافت نمودند. سوالات حول محور جنگ تحمیلی، بمباران شیمیایی، اهداف انقلاب در صدر انقلاب و تحقق آن در وضعیت کنونی، دلایل عدم اتمام جنگ در برهه هایی از جنگ تحمیلی، ابهامات پذیرش قطعنامه و تفسیر بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، نمونه ای از سوالاتی بود که در جلسه مطرح گردید و کارشناس جلسه به تک تک سوالات پاسخ دادند.

در پایان جلسه با ذکر صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.