چهار بسته سیاستی به همت بسیج اساتید خراسان جنوبی تهیه شد

استان خراسان جنوبی

چهار بسته سیاستی به همت بسیج اساتید خراسان جنوبی تهیه شد

مسئول بسیج اساتید استان خراسان جنوبی گفت: تدوین بسته‌های سیاستی توسط اساتید بسیجی برای ارتقای نظام حکمرانی از اقدامات این مجموعه بوده و تاکنون چهار بسته سیاستی در استان تهیه شده است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی، سید جواد حسینی‌ واشان روز سه‌شنبه 30 آبان 1402 در نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید که همزمان با سراسر کشور در تالار ولایت این دانشگاه برگزار شد، افزود: چهار بسته سیاستی در حوزه محصولات مزیت‌دار کشاورزی استان، گوهر سنگ، فرآوری زرشک و بسته سیاستی جایگاه بانوان در اسناد بالادستی به همت بسیج اساتید استان تهیه شد و در اختیار سازمان بسیج اساتید کشور برای ارسال به وزارتخانه‌ها قرار گرفته است.

وی بیان کرد: سال‌های گذشته نیز استان ما در تهیه بسته‌های سیاستی مقام‌های اول و دوم را کسب کرده است.

مسئول بسیج اساتید استان خراسان جنوبی گفت: از دیگر فعالیت‌های معاونت امور بانوان بسیج اساتید، راه‌اندازی مجله علمی پژوهشی در حوزه بانون و خانواده است؛ همچنین کرسی‌های آزاداندیشی و علمی ترویجی در سطح استان برگزار و دانشگاه بیرجند از این نظر جزو سه دانشگاه ملی برتر در این حوزه شناخته شد.

وی به همکاری با دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی، بنیاد ملی نخبگان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جهت انجام فعالیت‌های آموزشی تبیینی و فرهنگی منعقد شده که اساتید بسیجی در این زمینه می‌توانند با سازمان بسیج اساتید همکاری فعالانه‌ای داشته باشند.

حسینی واشان از تمامی اساتید بسیجی دعوت کرد تا در جشنواره پژوهشی شهید رجایی شرکت کنند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج (۲۹ آبان تا 5 آذر) گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که تمام جبهه کفر متحد شده‌اند و در برابر یک نقطه بسیار محدود از نظر وسعت و متراکم ترین نقطه از لحاظ جمعیتی در حال جنگ هستند که به لطف خدا، غزه مظلوم توانسته است به خوبی بدرخشد.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی افزود: در جهان و کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا نیز شاهد هستیم که اولین‌ بار تظاهرات‌ چند صد هزار نفری یا میلیونی در حمایت از غزه برپا می‌شود و نشان دهنده آن است که جبهه مقاومت در عین مظلومیت توانسته نگاه و اندیشه خود را به کل جهان صادر کند.

وی گفت: نشست امروز با عنوان "نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور" همزمان در ۳۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود که در استان خراسان جنوبی در تالار ولایت دانشگاه بیرجند و شهرستان طبس به طور همزمان برگزار شد.

حسینی واشان اعلام کرد: در سال جاری بیش از ۱۰۰ کارگاه و دوره‌های جهاد تبیین و دوره‌های روشنگری با حضور اساتید بسیجی به عنوان شرکت کننده یا مدرس برگزار شده است همچنین اساتید بسیجی در برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها، صدا و سیما و مساجد نقش پررنگی داشته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.