بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی در قدردانی از حضور مردم شریف ایران در انتخابات 1402

استان خراسان جنوبی

بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی در قدردانی از حضور مردم شریف ایران در انتخابات 1402

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» (سوره مبارکه محمد: آیه 7)

درود و سلام خدا بر ملت بزرگ و مقتدر ایران که بار دیگر در صحنه دفاع از نظام اسلامی با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه، به میدان آمدند. درود بر این حضور به موقع و درخشان، بر شما ملت قهرمان ایران که زیر تهاجم تحریم، تهدید، تضعیف و زیر سنگ پرانی و نیزه اندازی یزیدیان زمان، خوش به صحنه آمدید و از انقلاب و حق رأی خود دفاع نمودید. و چه راست گفت خمینی کبیر که برتر از ملت صدر اسلامید (و فرمود: من با جرأت مدعى هستم که ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله- صلى الله علیه و آله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن على- صلوات الله و سلامه علیهما- مى باشند.) تحریم کردند آمدید، فشار اقتصادی بود و گله داشتید ولی آمدید، برف و بوران و سرمای شدید بود اما آمدید، بوق های رسانه ای برای کاهش مشارکت، خودشان را به آب و آتش زدند اما آمدید... و به ابهت سیاسی نظام اسلامی آبرو دادید‌؛ آمدید و چه خوش آمدید. آمدید و نشان دادید، میزان رأی ملت است. و از امنیت، خاک و معنویت این کشور پاسداری نمودید و به هویت ملی و معنویتان، جان و جلایی تازه بخشیدید. دشمن را ناامید و مأیوس کردید و لبیکی جانفشانانه به امر رهبر حکیم و باهوش انقلاب، گفتید. تبریک به ملت بزرگ ایران و تبریک ویژه به مردمان عزیز خراسان جنوبی برای رکوردی مجدد، برای ثبت یکی از بالاترین میزان مشارکت ها در کشور در انتخابات 1402، و تبریک برای رأی بالاتر از دوره قبل به منتخب محترم مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله رئیسی که خود نشان دیگری از زمان شناسی شماست.

 اساتید بسیجی دانشگاه های استان خراسان جنوبی ضمن ادای شکر و سپاس به پیشگاه حضرت حق، از همه مردم و عزیزانی که در سراسر استان نامزد شدند یا رأی دادند و تشویق به رأی کردند و به هر نحوی از انحاء، تنور انتخابات را حرارت بخشیدند، و از مساعی همه خدمتگزاران میدان معنویت و سیاست که شبانه روزی تلاش داشتند، خالصانه تشکر و قدردانی می نماید. ضمن عرض تبریک به خلق حضور هوشمندانه و عزتمندانه شما گرامیان، به منتخبین استان، آقایان دکتر نخعی، اسحاقی و نصیری تبریک و تهنیت عرض می­کنیم و ان شاء الله منتخبین نیز قدردان این حضور پرشکوه و اعتماد خواهند بود. ان شاء الله منتخبین در راستای شکرگزاری این اعتماد، به مصداق حدیث علی (علیه‌السّلام): «الفُرصَة تمُرّ مرّ السَحاب فانتَهِزوا فُرَصَ الخَیر» از تک تک لحظات در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اعتلای کشور بهره جسته، شب و روز نشناخته و متعهد می­شوند در تمام دقایق این فرصت چهارساله به فکر ولی نعمتان باشند. با همیاری مسئولان خدوم اجرایی کشور، برای تک تک آحاد جامعه چه آنانی که مشارکت نمودند یا آنانی که در انتخابات شرکت نکردند با کار و تلاش و مساعی مجاهدانه، در جهت بهبود وضعیت معیشت، چاره سازی نمایند. ان شاء الله به همراه مردم شریف و ولایتمدار حوزه های انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به اذن الهی، جهت انتخاب نماینده مورد نظر، بانشاط و پرتوان، حضوری آگاهانه خواهیم داشت. «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» (سوره مبارکه رعد: آیه ۱۱)

والسلام علیکم

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.