بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی در دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا

استان خراسان جنوبی

بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی در دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا

بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان جنوبی، ضمن محکومیت جنایات بیمارستان شفا، به توفیق الهی با همراهی دیگر اقشار و آحاد ملت ایران، جهت دفاع از مظلومین غزه، در راهپیمایی امسال روز قدس، با حضوری هشیارانه، حق طلبانه و طلبکارانه، شرکت خواهند نمود و از سازمان‌های بین المللی، تغییرات در مدل سیاستی در غزه را محقانه خواستار می باشد.

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»

(آیه 13 سوره احقاف) 

 

🔹 با نظر به گوشه ای از تاریخ،  وقایعی را میبینیم که فراعنه با انگیزه بقای در قدرت، با رکاب رذالت و ددمنشی، پنجه در گریبان انسانیت انداختند، به گونه ای که بشریت، انگشت تعجب برانگیزی از این تجربیات تاریخی بر دهان می گزد. و حاصل آن همه قلدری به کجا رسید؟؟؟

🔸 پرچم حق بر فراز قله‌ی تاریخ طنین انداز شد و کف کفر و نفاق بر ته دره خباثت به سقوط ... نشست.

هر چند به اراده حضرت حق، آزمایشات الهی بر همگان وارد می‌شود، لکن پس و پایان دوره این امتحانات، پاداش حق طلبان، نقدا پرداخت می گردد.

🔸 بیش از ۵ ماه است که رژیم کودک کش صهیونیستی، مرزهای حیوان صفتی را درنوردیده است.

علی رغم اعتراضات شدید بشری علیه این جنایت‌های ظالمانه، اراده ای از منظر تصمیم گیران جهانی در میدان سیاست بر حل این فجایع ضد انسانی مشاهده نمی‌شود، به گونه ای که گویا نسل کشی امری عادی قلمداد شده است.

و عجیب تر آنست که سیاستمداران بلوک غرب با پلاکاردهای خوش آب و رنگ آزادی، رعایت حقوق شهروندی، دفاع از انسان، عدالت اجتماعی،  در میدان اجرا، خرخره و گلوگاه آزادی و حقوق شهروندی و دموکراسی و عدالت اجتماعی را می فشرند.

🔸 هر روز یک اتفاق غم انگیز در غزه ی مظلوم در حال ثبت و ضبط است.

🔸 چند صباحی پیش، جنایات وحشیانه صهیونیستی،  بیمارستان شفا را به بیمارستان عزا مبدل کرد و مرد و زن و کودکان بی گناه را بر زمین غلتاند.

🔸 گویا رمضان امسال، ساکنان سرزمین فلسطین که محل آمد و شد و تبلیغ عده کثیری از انبیاء الهی بوده است، زودتر از هر زمانی، مهمان افطاری خونین صهیونیست ها هستند.

🔸 قاب انسانیت، بر قامت تاریخ، مورد آزمایش الهی قرار گرفته، بر هر موحد انسان دوستی فرض است به هر وسیله که در توان دارد از آه و فغان مظلوم دفاع کند.

🔸 بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان جنوبی، ضمن محکومیت جنایات بیمارستان شفا، به توفیق الهی با همراهی دیگر اقشار و آحاد ملت ایران، جهت دفاع از مظلومین غزه، در راهپیمایی امسال روز قدس، با حضوری هشیارانه، حق طلبانه و طلبکارانه، شرکت خواهند نمود و از سازمان‌های بین المللی، تغییرات در مدل سیاستی در غزه را محقانه خواستار می باشد. 

 

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان خراسان جنوبی

#جميلة_الهسي

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.