بیانیه بسیج اساتید شهرستان طبس به مناسبت روز قدس

استان خراسان جنوبی

بیانیه بسیج اساتید شهرستان طبس به مناسبت روز قدس

.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما از هر چه بگذریم از قدس نمی گذریم. امام خمینی (ره)

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است. نامگذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است، ثمرات بسیاری برای جامعه مسلمین در پی داشته است.

روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم فلسطین به ویژه کشتار کودکان و زنان بی دفاع غزه، موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت های بیدار ایجاد کرده است و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر را می دهد.

کانون بسیج اساتید شهرستان طبس ضمن محکوم نمودن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، اعلام می‌دارد، پشتیبان این ملت مظلوم خواهد بود و برای آزادی قدس، این قبله‌گاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

کانون بسیج اساتید همچنین ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولین ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد.

کانون بسیج اساتید شهرستان طبس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.