بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی به مناسبت ایام الله نیمه خرداد

استان خراسان جنوبی
به مناسبت گرامی داشت 15 خرداد ماه 1342

بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی به مناسبت ایام الله نیمه خرداد

نیمه خردادماه 1400 با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مقارن شده است. این تقارن زمانی در ابتدای چله دوم انقلاب و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، انشالله با خیزش مردم بیدار و مومن ایران زمینه را برای پیروزی منظومه فکری جعفری و خمینی کبیر بر تفکرات تکنوکرات، لیبرالیسم و سوسیالیسم و سایر مکتب های مادّی و در نهایت برای حکومت مستضعفان فراهم خواهد نمود.

بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی به مناسبت ایام الله نیمه خرداد
 بسم الله الرحمن الرحیم،
قال رسول الله (ص)
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

چهاردهم خرداد ماه سالروز غم بزرگ ملت ایران در  فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی در جهان بویژه منطقه خاورمیانه است. قیام خونین 15 خرداد 42 مبدا جنبش ملت ایران، یادآور روحیه مبارزه خواهی، تحول خواهی، شجاعت و آزادگی و آزادی خواهی ملت ایران در پرتو اندیشه های عالمانه و رهبری پیامبرگونه دانشمندی بزرگ و آزاداندیش است که بذر انقلاب الهی را در جامعه کاشت و در نهایت، توانست نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی را جایگزین حکومت جابرانه و خودکامه سلطنت شاهنشاهی کرده و ارزش های اسلامی را در جامعه پیاده نماید.


نیمه خردادماه 1400 با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مقارن شده است. این تقارن زمانی در ابتدای چله دوم انقلاب و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، انشالله با خیزش مردم بیدار و مومن ایران زمینه را برای پیروزی منظومه فکری جعفری و خمینی کبیر بر تفکرات تکنوکرات، لیبرالیسم و سوسیالیسم  و سایر مکتب های مادّی و در نهایت برای حکومت مستضعفان فراهم خواهد نمود.


 در این دوره زمانی خاص حضور مردم ایران در پای صندوق های رای، بنابه فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب در مراسم بزرگداشت 14 خرداد 1400 یک وظیفه همگانی است و چنانچه بخشی از جامعه از این وظیفه غفلت کنند یا اینکه به وظیفه خود در انتخاب فرد شایسته به درستی عمل نکنند، در خسارت ایجاد شده مقصر خواهند بود. لذا بنا به فرمایش حضرت امام خامنه ای و امام خمینی (ره)، حضور پرشور در انتخابات، مشارکت آگاهانه، و انتخاب فرد اصلح، وظیفه شرعی و ملی تمام احاد جامعه  است. لذا ما اساتید بسیجی استان خراسان جنوبی از تمامی اساتید محترم دانشگاه‌ها، روحانیون، نخبگان دعوت می‌کنیم ضمن حضور فعال در انتخابات نسبت به بصیرت¬افزایی در جامعه به وظیفه خطیر خود در این شرایط مهم و حساس عمل نمایند تا با روشنگری فعال زمینه را برای حضور فعال تمامی اقشار جامعه و انتخاب فرد مومن، شجاع، مردمی، باورمند به توانمندی داخلی، کارآمد، جهادی، فسادستیز، و با برنامه، برای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا فراهم نمایند، موجب تقوبت جایگاه جمهوریت نظام اسلامی در عرصه بین المللی و ناامیدی  بدخواهان نظام اسلامی باشند.


در پایان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، قیام خونین ۱۵ خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی(ره)، و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا… العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر همراه با ملت بیدار و مسلمان ایران، با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق نموده و آمادگی خود را جهت عبور از مرحله درجازدن و تحول اساسی در کشور اعلام می دارد.


والسلام علی من اتبع الهدی


سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.