دیدار معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتیدبانماینده ولی فقیه استان خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی

دیدار معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتیدبانماینده ولی فقیه استان خراسان جنوبی

همه ما باید توجه داشته باشیم که وظیفه ما نسبت به قبل سنگین‌تر شده است زیرا تحقق هر امری مشروط به وجود مقتضی و رفع مانع است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)خراسان جنوبی،

آیت الله سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه در دیدار با معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید استان اظهار کرد: همه ما باید توجه داشته باشیم که وظیفه ما نسبت به قبل سنگین‌تر شده است زیرا تحقق هر امری مشروط به وجود مقتضی و رفع مانع است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مقتضی وجود دارد اما باید موانع را متناسب با هر زمانی از سر راه برداشت، گفت: بعد از تجربه ها تلخ و شیرین فراوان در این بیش از ۴۰ سال، اکنون هر سه قوه همسو با مردم شدند و این برای همه برای ما آزمایش بزرگی است.

 

وی ادامه داد: چند وقت قبل یکی از خبرنامه های خارجی نوشته بود هنوز دل ۹۵ درصد ایرانی ها بعد از گذشته بیش از ۴۰ سال با انقلاب است. آنها از ما می پرسد ثمره آن کجاست؟ می گوییم اسلام؛ یعنی منتظر هستند این اندیشه اجرایی شود اما موانع سخت بوده است و متناسب با موانع مردم نیز تحمل کردند و خداوند هم عنایت کرد و امروز کلید رمز این قفل باز و کار شروع شده است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز بدون برنامه ریزی، زمان بندی و نظارت نمی توان به نتیجه رسید، تصریح کرد: برای اینکه بیداری که به وجود آمده و مایه امید جامعه شده است تبدیل به غفلت نشود باید مطالبه‌گری از دولت سیزدهم در دستور کار باشد.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: مطالبه گری از دولت باید به شیوه استاندارد،کارشناسی شده، همراه با ادب و اخلاق و با انگیزه دلسوزی و با ارائه پیشنهادات کارساز مخصوصا از ناحیه اساتید باشد.

 

وی در ادامه گفت: امام علی(ع) عازم یمن بودند، پیامبر اسلام(ص) به ایشان فرمود اگر یک نفر به وسیله تو هدایت شود از همه آنچه که آفتاب بر آن می‌تابد بهتر است.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: البته دشمنان ما برگ برنده دارند که در تبلیغات ید طولایی دارند چون امتیاز آنان این است که به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز دارند و برای آنها دروغ و مکر و حیله هم جزو گزینه‌هاست و به هر شیوه درست یا نادرستی تبلیغ می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اما امتیاز شما این است که هر آنچه می گوید پشتوانه دارد و به تعبیر قرآن حکمت است، بیان کرد: بنابراین وقتی سخنی پشتوانه و حقیقت دارد اگر درست تبیین شود روی هر کسی می تواند تاثیر بگذارد .

 

وی تصریح کرد: اما گاهی ما به اتکای اینکه سخن ما درست است جنبه های تبلیغاتی آن را رها می کنیم در حالی که به اتکای همین حرف درست باید تبلیغات خود را بیشتر و بهتر انجام دهیم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی از گذشته های دور همزیستی خوبی مسلمانان داشتند و برادران اهل سنت برای عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) وقف دارند واکنون هم به آن عمل می کنند و نیزدر زمینه هنر برای اهل بیت اشعار با مضمونی سروده اند، وی افزود: انقلاب هم که شد مردم اهل سنت هم پای انقلاب بودند و هستند و این سرمایه های خوشبختی ما است ولی انسان همواره در معرض آسیب است و یکی از نکاتی که باید به برادران اهل سنت یادآوری شود این است که خودشان را فراموش نکنند یعنی سنی باشند و آگاهی لازم نسبت به مذهب خودشان و تفاوت با وهابیت پیدا کنند چون ممکن است اندیشه های افراطی وهابی را به عنوان تسنن به این‌ها تحمل کنند و حال آنکه پیشوایان اهل سنت این اندیشه های وهابی را نگفته اند.

 

وی در پایان گفت: وهابیت و بهاییت ساخته دست استعمار انگلیس و روسیه تزاری است لذا باید مذهب واقعی خودمان را فراموش نکنیم.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.