بیانیه کانون بسیج اساتیدپردیس شهید باهنرخراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج

استان خراسان جنوبی

بیانیه کانون بسیج اساتیدپردیس شهید باهنرخراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج

امروز کشور‌های منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند، لذا هفته‌ بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها، روحیه و معرفت بسیجی بین آحاد ملت، بویژه نسل جوان است

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب) خراسان جنوبی،هفته بسیج یادآور تولد نهاد و نهالی تاریخی هست که به لطف خدای متعال و به برکت نقش بی بدیل امامین انقلاب در مسیر تاسیس، تثبیت و تکمیل آن، اکنون به درختی تنومند و توانمند بدل گشته است. درختی که با تکثیر تفکر ناب بسیجی در عالم، اینک مرزها را در نوردیده و در تار و پود یک امت ریشه دوانده است.
تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ٤٢ سال از حیات پر برکت انقلاب، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.
 امروز کشور‌های منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند، لذا هفته‌ بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها، روحیه و معرفت بسیجی بین آحاد ملت، بویژه نسل جوان است.
کانون بسیج اساتیدپردیس شهید باهنرخراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا و امام شهداء و همچنین گرامیداشت هفته‌ بسیج و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای اعلام می‌دارد نهاد مقدس مردمی بسیج با صلابت‌تر از گذشته و آماده‌تر از همیشه بوده و با شعار بسیج پاره تن مردم و با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در عرصه‌های مختلف، درس پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمنان می‌دهد.
                                                               

 

                                                                       کانون بسیج اساتیدپردیس شهید باهنرخراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.