بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند

استان خراسان جنوبی
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند

خداوند متعال در قرآن کریم صفات کسانى را بیان می کند که رسالتی بزرگ را باید انجام دهند، و آنها کسانى هستند که به خدا عشق مى‌ورزند و جز به خشنودى او نمى‌اندیشند. در برابر مؤمنان خاضع و مهربان و در برابر دشمنان و ستمکاران، سرسخت، انعطاف ناپذیر و پر قدرتند. جهاد مستمر در راه خدا دارند و در راه انجام فرمان خدا و دفاع از حق از ملامت هیچ ملامت‌کننده‌اى نمى‌هراسند

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب) خراسان جنوبی کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ

 

خداوند متعال در قرآن کریم صفات کسانى را بیان می کند که رسالتی بزرگ را باید انجام دهند، و آنها کسانى هستند که به خدا عشق مى‌ورزند و جز به خشنودى او نمى‌اندیشند. در برابر مؤمنان خاضع و مهربان و در برابر دشمنان و ستمکاران، سرسخت، انعطاف ناپذیر و پر قدرتند. جهاد مستمر در راه خدا  دارند و در راه انجام فرمان خدا و دفاع از حق از ملامت هیچ ملامت‌کننده‌اى نمى‌هراسند.

به حق می توان گفت شجره طیبه بسیج که توسط اندیشه متعالی امام خمینی (ره) بنا نهاده شد بر گرفته از این آیات است و به بیان آن امام عارف بالحق بسیج یکی از الطاف جلیه خداوند به ملت اسلامی ایران بود.

افتخار آفرینی های مخلصانه و ایثارگرانه بسیجیان عزیز در هشت سال دفاع مقدس، تاثیرگذاری در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مواجهه غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و ایران اسلامی، خدمات گسترده در هنگام بروز حوادثی مانند سیل، زلزله و همچنین  در عرصه جهاد سلامت نشان از تفکر انقلابی، ولایت پذیری، بصیرت، شجاعت، ایثار و مقاومت و اراده مصمم و استوار آنان است.

کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج بار دیگر با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدّظله‌العالی، تجدید بیعت نموده و از همه اساتید گرامی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها می خواهد در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی با استفاده از مبانی غنی دینی و مبتنی بر اندیشه‌های حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و رهنمودهای امام خامنه‌ای مدظله العالی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در تحقق تمدن نوین اسلامی که مقصد عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است پیشرو باشند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.