محفل خاطره گویی فداکاری های رزمندگان بسیجی

استان خراسان جنوبی
کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

محفل خاطره گویی فداکاری های رزمندگان بسیجی

هاشمی ضمن تبریک ایام هفته بسیج به جمع دانشگاهیان روایتی از برادر شهیدش بیان کرد: سال 61 به اتفاق برادرم دروه آموزشی را در بیرجند تمام کردیم و عازم جبهه شدیم. عملیات مختلفی انجام می شود. شرایطی پیش آمد و به بیرجند بازگشتم اما برادرم در منطقه حضور داشت تا اینکه در جبهه شرهانی و بعد در عملیات والفجر یک خبری از برادرم نشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب) خراسان جنوبی کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج محفل خاطره گویی فداکاری های رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس  را امروز سه شنبه 2 آذر ماه 1400 و  با حضور سیدحجت هاشمی رئیس دانشگاه،  از زرمندگان دفاع مقدس و برادر شهید سید امین هاشمی بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

هاشمی ضمن تبریک ایام هفته بسیج به جمع دانشگاهیان روایتی از برادر شهیدش بیان کرد: سال 61 به اتفاق برادرم دروه آموزشی را در بیرجند تمام کردیم، اما من به دلیل پایین بودن سن اعزام نشدم و برادرم به تنهایی عازم جبهه شد. عملیات های مختلفی انجام  شد.  برادرم در مدتی در منطقه حضور داشت تا اینکه  در جبهه شرهانی و بعد در عملیات والفجر یک خبری از برادرم نشد. خانواده در نگرانی سنگینی به سر می بردیم و هیچ خبری از برادر نداشتیم و مفقودالاثر شده بود.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند در ادامه گفت: بعد از اینکه سال 65 در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شدم، یکی از دانشجویانی که آنجا با من همکلاس درس تربیت بدنی شده بود برادرم را می شناخت و اشاره کرد که در عملیات والفجر یک دیده بود که برادرم در اثر اصابت گلوله به سرش شهید شده بود. این خبر باعث شده مطئن شویم که ایشان شهید شده است و تا سال 1370 که طی تفحص های انجام شده متوجه شدیم به بدن مطهر ایشان به کشور بازگشته است.

بسیج

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.