بازدید از واحدهای فناور مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی

بازدید از واحدهای فناور مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

اغلب مشکلات نشأت گرفته از ساختارهای داخلی کشور و مشکلاتی است که سازمان‌های متولی پیش پای کارآفرینان و فعالین حوزه فناوری قرار می‌دهند

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب) خراسان جنوبی،به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج بازدید از واحدهای فناور مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با هدف هم اندیشی و بررسی مشکلات و موانع توسعه کسب و کار شرکت‌های تولیدکننده نرم افزار در مورخ 1400/09/02 سلسله بازدیدهایی از شرکت‌ها و واحدهای فناور به عمل آمد که هم‌زمان، جلسات تخصصی مشاوره و انتقال تجربیات و پیشنهاد راهکارها با هر یک از واحدهای فناور به تفکیک برگزار گردید.

شرکت‌ها مورد بازدید، غالباً تولید کننده نرم افزار می‌باشند و بازار هدف یکی از شرکت‌های تولیدکننده، محصولات نرم افزاری، خارج از کشور می‌باشد. شرکت‌ها ضمن شمردن موانع پیش روی کسب و کار خود، دلایل مشکلات به خصوص در موضوع صادرات را مربوط به تحریم‌ها نمی‌دانستند، بلکه اغلب مشکلات نشأت گرفته از ساختارهای داخلی کشور و مشکلاتی است که سازمان‌های متولی پیش پای کارآفرینان و فعالین حوزه فناوری قرار می‌دهند. به همین منظور راهکارهای برون رفت موقتی از این شرایط ارئه گردید و توسط اساتید و نمایندگان شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به استقبال شرکت‌ها از مدل مشارکت اساتید در بیان تجربیات و بررسی موانع و ارائه پیشنهادات، درخواست شد جلسات مشاوره‌ای با هدف هم اندیشی و اشتراک تجربیات به صورت مشترک با اساتید مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند به صورت منظم و با اهداف از پیش تعیین شده برگزار گردد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.