جهاد تبیین در جهت خنثی سازی تصویرسازی غلط دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی دوش نخبگان جامعه است

استان خراسان جنوبی

جهاد تبیین در جهت خنثی سازی تصویرسازی غلط دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی دوش نخبگان جامعه است

محمدمهدی دیانی مسئول هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 29 بهمن ماه 1400بیرجند تاکید داشت جهاد تبیین در جهت خنثی سازی تصویرسازی غلط دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی دوش نخبگان جامعه است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی محمدمهدی دیانی مسئول هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 29 بهمن ماه 1400بیرجند تاکید داشت جهاد تبیین در جهت خنثی سازی تصویرسازی غلط دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی دوش نخبگان جامعه است.

مسئول هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر اهمیت فریضه جهاد در آیات قرآن و احادیث و روایات بیان داشت: یکی از انواع مهم جهاد که در مواجه با توطئه های دشمن اهمیت دارد جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه  دشمن روایت تحریف‌آمیز و دروغ خود را در افکار عمومی جاری، و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم، اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه می‌کند گفت: لازمه جهاد تبیین چهار گام اساسی است. اولین گام شناخت دشمن و دشمن شناسی دقیق است و گام دوم آگاهی از حقایق و واقعیت های انقلاب اسلامی است و گام سوم تشریح روشن و مستند ایت حقایق و واقعیت هاست و گام چهارم عرضه و نشر جذاب و ابل فهم و هنرمندانه این واقعیت ها برای مخاطبان به ویژه جوانان است. 

محمدمهدی دیانی همچنین افزود: به فرمایش امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در رأس همه دشمنان آمریکای جناتکار است و مردم ما دارای آنچنان  فهم عمیق از مسائل هستند که با مکرها و دسیسه های آمریکا در طول تاریخ آشنا هستند. سازمان مخوف و شکنجه گر ساواک که خون های پاک جوانان و پیر و جوان انقلابی را بر زمین ریخت نمونه های از جنایات آمریکا در کشور ما است.

مسئول هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی در راستای فهم و آگاهی از حقایق و واقعیت های انقلاب اسلامی بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را می توان در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، نظامی و علمی بررسی نمود. در اشاره به هر کدام از حوزه ها می توان مفصل صحبت نمود. مردم سالاری دینی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که در سیاست داخلی کشور محقق شد و این یک امر شعاری نیست. یک امر واقعی و عینی است و مردم در سرنوشت کشور خودشان مشارکت دارند.

بعد از سخنرانی مسئول هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی  نماز جمعه 29 بهمن 1400 بیرجند به امامت حجت الاسلام و المسلمین رحیم آبادی امام جمعه موقت شهرستان بیرجند برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.