مراسم پنجمین یادواره رجعت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی بیرجند

استان خراسان جنوبی

مراسم پنجمین یادواره رجعت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی بیرجند

مراسم پنجمین یادواره رجعت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور جمعی از اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه و همچنین میهمان خارج از دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی امروز شنبه 14 اسفندماه 1400 مراسم پنجمین یادواره رجعت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور جمعی از اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه و همچنین میهمان خارج از دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، سید حجت هاشمی رئیس سابق دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبری مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اساتید بسیجی دانشگاه و سایر میهمانان و فرماندهان از ناحیه مقاومت بسیج حضور به هم رسانده بودند.

در ابتدای مراسم رضاپور، سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن عرض خوش آمد به میهمانان گفت: 12 اسفندماه سالروز رجعت دو قهرمان مجاهدت و ایثار در معرکه عشق و فداکاری، دو شهید گمنام از یادگاران پر افتخارترین برهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی است که پنج سال پیش بر روی دوش مردم شریف شهر تشییع شدند و در دانشگاه صنعتی بیرجند آرام گرفتند. در این سال‌ها این دو شهید عزیز برکات و معنویات خود و رحمت واسعه الهی را به دانشگاه هدیه کرده‌اند. وی همچنین بیان داشت: از خداوند متعال مسئلت داریم که ما را از رهروان واقعی شهدا قرار دهد و از برکات معنوی این دو شهید گمنام دانشگاه همه ما را بهره مند سازد.

در ادامه اکبری مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به موضوع تربیت یافتگان مکتب امام خمینی پرداخت و گفت: باید دستاوردهای مثبت و موفق نظام اسلامی را به همگان تبلیغ کنیم و مراقب باشیم سیاه نمایی هایی که رسانه های غربی در پیش گرفتند به منظور بی انگیزه کردن مردم و ناامید سازی انجام می شود. وی تاکید داشت: این عزت نفس و خودباوری شهدا بود که باعث افتخارآفرینی های کشور در عرصه های مختلف شده است.

این مراسم با غبار روبی و عطرافشانی مزار دو شهید گمنام به پایان رسید.

تصویرتصویرتصویر

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.