بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی
در محکومیت کشتار جوانان شیعه توسط رژیم بی رحم آل سعود

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان جنوبی

ما اساتید بسیجی دانشگاه­های خراسان جنوبی ضمن اعلام حمایت از شیعیان مظلوم شرق عربستان، اقدامات دردمنشانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی جوانان شیعه و قتل العام مردم مظلوم یمن را محکوم می نماییم و امیدواریم به یاری خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی الله اعظم حضرت امام عصر عج و هوشیاری مسلمانان بزودی مستضعفین بر مستکبرین پیروز شوند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی، در محکومیت کشتار جوانان شیعه توسط رژیم بی رحم آل سعود در عربستان سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان جنوبی بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

 

 

وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا

و هر كس به عمد مؤمنى را بكشد پس كيفرش دوزخ است كه هميشه در آن خواهد بود، و خداوند بر او غضب و لعنت كرده و براى او عذابى بزرگ آماده ساخته است.  (سوره نساء آیه 93)

جنایت کشتار خونبار جمع کثیری از مسلمانان مظلوم عربستان سعودی به ویژه جوانان شیعه منطقه شیعه نشین الاحساء و قطیف در شرق عربستان دلهای آزادی­خواهان، مسلمانان و شیعیان جهان را غمگین و لبریز از اندوه کرد. در عصری که دفاع از حقوق بشر توسط برخی از کشورهای پرمدعای غربی هر روز تکرار می شود اما متاسفانه در سکوت خبری معناداری هر روز شاهد جنایات شنیع و ددمنشانه ای از سوی رژیم بی رحم عربستان سعودی هستیم. این جنایت گرچه توسط جاهلان متعصب و وهابی های مزدور آمریکایی انجام شد ولی حمایت پنهان و آشکار استکبار جهانی، آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل به وضوح در این جنایت و در خون هزاران بیگناه از یمن گرفته تا عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی پشت این جنایات مشهود است. ما جامعه اساتید بسیجی خراسان جنوبی، سیاست های پر تناقض حقوق بشری غرب در قبال این رژیم مستبد را به شدت محکوم می نماییم. 1- از همه مسلمان بالاخص  وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی، معاونت حقوق بشر اسلامی قوه قضائیه، کانون وکلای، فعالین مدنی و اساتید آزاد اندیش دانشگاهی می خواهیم تا نسبت به این اقدامات دردناک و فاجعه آمیز آل سعود  واکنش مناسب و در خور شان نشان داده و اقدام مناسبی در عرصه بین المللی و شکایت به دیوان­های بین المللی داشته و زمینه محکومیت این رژیم منفور فراهم شود. 2-معتقدیم که یقینا خون شهیدان هرگز هدر نمی رود و دیری نمی پاید که رژیم سفاک سعودی، سراشیبی اضمحلال خود را سریع تر از همیشه طی خواهد کرد 3- دفاع از مظلوم وظیفه هر انسان آزاد اندیشی است بنابراین اساتید و نخبگان دانشگاهی می بایست با جریان‌ سازی و افشای ماهیت رژیم عربستان سعودی، جبهه مزدوران جاهل استکبار را رسوا کنند و افکار عمومی و نخبگان عالم را از حقایق ظلم و ستم مافیایی آمریکایی- اسرائیلی-سعودی آگاه نمایند.

در پایان ما اساتید بسیجی دانشگاه­های خراسان جنوبی ضمن اعلام حمایت از شیعیان مظلوم شرق عربستان، اقدامات ددمنشانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی جوانان شیعه و قتل عام مردم مظلوم یمن را محکوم می نماییم و امیدواریم به یاری خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی الله اعظم حضرت امام عصر عج و هوشیاری مسلمانان بزودی مستضعفین بر مستکبرین پیروز شوند و زمینه ظهور حضرت ولی الله اعظم و تحقق امت اسلامی فراهم شود.

 

سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان جنوبی

22 اسفندماه 1400

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.