دوازده فروردین، سالروز تجلى اراده ملت ایران، روز فتح و ظفر امت اسلامی

استان خراسان جنوبی

دوازده فروردین، سالروز تجلى اراده ملت ایران، روز فتح و ظفر امت اسلامی

دوازده فروردین ماه

دوازده فروردین عصاره یک تاریخ سراسر خون، شهادت و تبلور آن همه عشق‌ها، آرمان‌ها، اسلام‌خواهی‌ها، حق‌پرستی‌ها و باطل‌ستیزی‌هاست. یوم الله 12 فروردین، آغاز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی، نقطۀ عطف تاریخ انقلاب و طلیعۀ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.  دوازده فروردین، سالروز تجلى اراده ملت ایران، روز فتح و ظفر امت اسلامی را خدمت آحاد امت اسلامی، مقام معظم رهبری و تمامی اساتید ارجمند تبریک و تهنیت عرض میکنیم.
 حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی" جمهوری اسلامی، از لحاظ معنای تحت اللفظی بر دو پایه استوار است: یکی جمهور مردم؛ یعنی آحاد مردم و جمعیت کشور، این ها هستند که امر اداره کشور و تشکیلات دولتی و مدیریت کشور را تعیین می کنند، و دیگری اسلامی؛ یعنی این حرکت مردم، بر پایه تفکر اسلام و شریعت اسلامی است. این یک امر طبیعی است. در کشوری که اکثریت قریب به تمام آن مسلمان هستند، آن هم مسلمان مؤمن و معتقد و عامل، که در طول زمان، ایمان عمیق خودشان را به اسلام ثابت کرده اند و نشان داده اند، در چنین کشوری، اگر حکومتی مردمی است، پس اسلامی هم هست.»
مردم اسلام را می خواهند. این از روز اوّل گفته شد و در طول سال های متمادی نیز تجربه گردید. امروز هم واضح ترین حقیقت در نظام ما این است که آحاد و توده مردم از نظام حاکم بر کشور می خواهند که مسلمان باشد... و اسلام را در جامعه تحقق ببخشد. این حکومت و این نظام، با این نام در دنیا اعلام شد و تشکیل گردید. مردم هم رأی دادند، و نام جمهوری اسلامی را حاکی از اسلام دانستند لذا آرایشان را به نام جمهوری اسلامی در صندوق ریختند.
نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد‌، نام، خاطره و آرمان‌های متعالی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی( ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، سلامت و عرصه های دفاع از امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم؛ یوم الله12 فروردین «روز جمهوری اسلامی» را تبریک و تهنیت عرض می¬کنیم و از تمامی دانشگاهیان عزیز و جهادگر ایران اسلامی بویژه اساتید بسیجی جهت حضور در دو عرصه مهم جهاد علمی و  جهاد تبیین در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی دعوت می¬شود تا با عزمی انقلابی، جهادی و مومنانه، فرمان رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفته و انشالله شاهد تحولی جدی در عرصه¬های عملی، اقتصادی و فرهنگی جامعه اسلامی ایرانی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.