پیام سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان خراسان جنوبی

پیام سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

امام خمینی ره: اگر سپاه نبود کشور هم نبود

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ»

امام خمینی ره: اگر سپاه نبود کشور هم نبود

 دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان، افسران و کارکنان این نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض میکنیم. دوم اردیبهشت ماه با تدبیر و آینده نگری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی بصیر، مخلص، مقتدر، شجاع، وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی، و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، معنوی و اجتماعی است. 

در این 43 سال فعالیت ارزشمند، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها، فتنه ها و دسیسه¬های زنجیره¬ای نظام  سلطه و استکبار و صهیونیسم‌ بین الملل را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها، درامان نگه داشتند. و امروز ایران عزیز و مقتدر به عنوان یکی از بازیگران اصلی در هندسه قدرت منطقه راهبردی غرب آسیا و در میادین اصلی بین المللی قد برافراشته است. 

امروز دامنه خدمات سپاه از عرصه¬های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی فراتر رفته و در تمامی عرصه¬های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و علمی حضور موفق و موثری دارد. امیدواریم با حضور جهادی برادران بسیجی  و فرماندهان عزیز سپاه، شاهد شکوفایی کشور و استان در عرصه¬های علمی و اقتصادی باشیم. بسیج اساتید استان خراسان جنوبی تقارن سالگرد تاسیس سپاه انقلاب اسلامی را با آغاز دوره خدمت سردار مهدوی در فرماندهی سپاه انصارالرضا علیه السلام را که نویدبخش دوره جدیدی از خدمت به مردم عزیز و بصیر استان ولایتمدار خراسان جنوبی است را تبریک عرض می نماید و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت خداوند بی همتا، تحت عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و با تکیه بر فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی)، نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.