در دریدار ریاست سازمان بسیج اساتید با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی بیان شد

استان خراسان جنوبی

در دریدار ریاست سازمان بسیج اساتید با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی بیان شد

این جبهه به عنوان بازوی مشورتی برای شورای فرهنگ عمومی استان  می تواند ایفای نقش کند

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی خراسان جنوبی، سیدجواد حسینی واشان مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی در دیدار اعضای مسئولین کانونها و شورای معاونین و سرحلقه های صالحین اساتید با نماینده ولی فقیه در استان  اظهار داشت: برنامه‌های بسیج اساتید در سال جاری در سه عنوان جهاد تبیین، جهاد علمی و جبهه علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه در حوزه جهاد تبیین برگزاری کارگاه‌ها، حضور در برنامه‌های استانی صدا و سیما، نماز جمعه و در برنامه‌های مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌های تبیینی را اجرا می‌کنند، یادآور شد: حلقه‌های طیبه صالحین به صورت گفتگومحور  در دانشگاه در حال فعالیت است.

مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در عرصه جهاد علمی با توجه به شعار سال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، ادامه داد: برنامه‌های این حوزه در زمینه حمایت از طرح‌های فناورانه و حمایت از دانشگاه‌ها در طرح‌های دانش‌بنیان در زمینه نیاز استان همکاری می‌کند.

حسینی افزود: همچنین این عرصه در زمینه شناسایی و سازمان‌دهی نخبگان و متخصصان علمی در بحث اشتغال‌آفرینی و تولیدات دانش‌بنیان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه جبهه علمی و فرهنگی از سال گذشته در بسیج راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: در این حوزه بخش اساتید دانشگاه‌ها و همچنین بخشی از مسئولان استانداری و معاونین فرهنگی سپاه عضو هستند و موضوعات را رصد می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این جبهه به عنوان بازوی مشورتی برای شورای فرهنگ عمومی استان  می تواند ایفای نقش کند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.