دیدار جمعی از مسئولین بسیج اساتید دانشگاه ها با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی

دیدار جمعی از مسئولین بسیج اساتید دانشگاه ها با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی

آرمان های انقلاب اسلامی فرضیه ای نیست که کهنه شود، با ایجاد فحشا، منکرات، اعتیاد و قمار بازی می شود بشر را اینطوری نگه داشت که آیت الله مطهری از قول آقای گاندی می گوید(( عوام خیال میکند صناعت غرب از نوع کار های خدایی است ولی خواص فهمیده می دانند که نه تنها از نوع کار خدایی نیست بلکه از نوع سرگرمی های ضد ارزش های اسلامی است چرا که هرگز دل نمی دهند در عمق پژوهش های انسان شناسی ورود کنند))

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین بسیج اساتید استان و کانون ها و حلقه های صالحین اساتید دانشگاه های استان، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) گفت: سه موضوع تبیین و علم و فرهنگ از مسائل اصلی است، اگر مطالب در میرازن حق و باطل درست تبیین نشود، ثبت تاریخ می شود و برای نسل های آینده مشکلاتی را ایجاد می کند که همه ما در آن مقصر خواهیم بود، باید حقایق همان گونه که هست تبیین شود تا نسل های آینده قضاوت کنند. وی ادامه داد: انسان هر کاری را بر اساس تعلیم و تعلّم و بنیان علمی می تواند انجام دهد و هرچه خارج از آن باشد محکوم به نابودی است و اگر میخواهد تداوم داشته باشد باید پشتوانه علمی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، ابراز کرد: دیروز شرق و غرب و امروز که مدعی اصلی شرق از بین رفته و مدعی غرب به تنهایی که نزاع اصلی هم همین غرب است، دلیل اینهمه مخالفت با جمهوری اسلامی را باید پیدا کرد با وجود اینکه رقبای دیگری هم وجود دارد اما این حساسیت نسبت به آنها نیست، تنها آنها را محدود دارند ولی ایده ای برای نابودی آنها ندارند در حالی که برای انقلاب اسلامی اصل نابودی را در پیش گرفته اند.

امام جمعه بیرجند، گفت: رمز و دلیل این است که رقبای دیگر هر چند از نظر افراد، اشخاص و تنظیم قدرت رقابت دارند اما از نظر تفکر و مکتب تفاوت ریشه ای ندارد، اقتصاد طبقاتی یا اقتصاد دولتی فرقی نمی کند هر دو یک راه را در پیش گرفته اند، لذا وحشت غرب از جای دیگری است، در جهت کارشناسی و دقت در امور سنگ تمام می گذارند، حواسشان جمع است که چه می کنند و موقعیت جامعه بشری چیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان کرد: جامعه بشری در حدود یکی دو قرن اخیر از اصل خود جدا شده، یعنی انسان از فطرت جدا شده و هر روز به یک کیفیتی و تغییرات سطی انسان را دست به دست می کند اما اینها علاجش نمی کند، این وعده همه به پوچی و خودکشی منهتی می شود، انسان طوری دیگر خلق شده است.

وی افزود: لذا مکاتب غربی انسان را از اصلش جدا کرده اند که باعث شده روح انسان دچار عقده شده، بشر فرسوده شده، خسته شده و در خود احساس ابدیت و خدا می کند که ارزش دارد اما آنچه در صحنه مکاتب مادی است پاسخگوی این احساسات نیست، غرب نیز کاملاً توجه دارد که مکتبی که می تواند به انسان پاسخ دهد و روحش را سرشار کند اسلام است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه گفت: کارشناسان غربی از زمانی که کشور های اسلامی آشنا شدند، یک فهرست بلند بالایی دارند از اظهارات این کارشناسان از آثار سازنده و ارزش های اسلامی در تصمیمات خود استفاده می کنند، لذا از همان اول با دید کارشناسی همه گزینه های خود را بری مقابله با تحقق پیدا نکردن آرمان های اسلامی استفاده می کند.

وی یادآور شد: اگر آرمان های اسلامی تحقق پیدا کرد، عشق به این حقایق همه دنیا را فرا می خواند به طوری که از همان اول شروع کردن به آیه یأس خواندن، ترور، جنگ نظامی، تحریم و ایجاد اختلاف که همه برای مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی است، داعش و امثال آن را برای اینکه جایگاه ارشمند تعلیمات و فرهنگ اسلام که انسان ناخواسته شیفته آن است را خراب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی فرضیه ای نیست که کهنه شود، با ایجاد فحشا، منکرات، اعتیاد و قمار بازی می شود بشر را اینطوری نگه داشت که آیت الله مطهری از قول آقای گاندی می گوید« عوام خیال میکند صناعت غرب از نوع کار های خدایی است

 ولی خواص فهمیده می دانند که نه تنها از نوع کار خدایی نیست بلکه از نوع سرگرمی های ضد ارزش های اسلامی است چرا که هرگز دل نمی دهند در عمق پژوهش های انسان شناسی ورود کنند.»

وی افزود: سه سال است که در سیمای جمهوری اسلامی در ماه مبارک رمضان در باره پژوهش های پس از مرگ صحبت می شود اما کدام مکتب دیگر این صحبت را دارند؟ در عین حالی که در پژوهشکده های دیگران نیز بحث می شود اما جریان های سیاسی مکاتب غربی نمی خواهند این مسئله در مردم نفوذ کند و آنها با سرگرمی های مختلف جلوی تفکر اسلامی را میگیرند.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: ایجاد شبهات از نظر یک انسان سالم اگر شبهه ای داشت باید به متخصص خود مراجعه کند، اگر کسی شبهه پزشکی دارد که نباید در جمع مطرح کرد، جمع که تخصص پزشکی ندارد، همانگونه که در مسائل پزشکی به متخصص مراجعه می شود در شبهات دینی نیز باید به متخصصین امر مراجعه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی افزود: از این احساس مسئولیت و حضور اساتید محترم دانشگاه ها در جهت تببین و رنگ علمی دادن به موضوع فرهنگ در جهت جایگاه آرمان های اسلامی و انقلابی که علاج کار است، شما در یک مقطعی این مجموعه را تشکیل دادید که نیاز مبرم جهان است، این کار جواب غرب است، ملت ها، دیگر مکتب غرب را بر نمی تابند.

وی اضافه کرد: آینده از آن مکتب انقلاب اسلامی است، باید به این مسائل شتاب، توسعه و تعمیق داد و دشمن را ضعیف نشمرد، ساختن مشکل و خراب کردن آسان است، لذا تلاش بیشتری می خواهد اما جهان از این فرضیه های مادی بی محتوا خسته شده است، جامعه بشری تمایل به برگشت به فطرت و محبت دارد و اینها هرگز کهنه نمی شود و هر روز نیز پررنگ تر می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: در کار خود توسعه دهید، آنچه هم که از هشدارهایی که عناصری به عنوان هنجارشکنی و قانون شکنی گاهی رخ میدهد در دانشگاه نیز برخی پیاده نظام همان تفکر است راه علاج آن نیز منطق است، هر شهروندی از عوام تا خواص که تمام وجودش از اجرای صدها هزار قانون که یک جامعه را تشکیل می دهد و فرد فرد از آن بهره می برند، لذا قانون مداری شرط اول تمدّن است و خلاف قانون و هنجارشکنی یک نوع وحشی گری است.

وی ادامه داد: لذا باید به قانون دعوت کرد و هیچ فرد و جمعی قانون را نباید زیر پا بگذارد چون قانون یک چیز سلیقگی نیست، اینطوری سنگ روی سنگ بند نمی شود، بعد از آن همه جنگ ها و ترور ها آخرین تیرترکش غرب ترویج هنجارشکنی و قانون شکنی است در حالی در کشورهای اربابان خودشان هم همچین اجازه ای را نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد : پادوهای غربی ها اصیل ترین قانون ها که با فطرت، عقل و شرع است را زیر پا میگذارند، در نصیحت، کسانی که عمدی و وابسته به بیگانه اند با آنهایی که گول می خورند جدا شوند، لذا همه شیوه های تفهیم را دلسوزانه و پدرانه باید اجرا کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.