بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس

استان خراسان جنوبی

بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس

مخالفت ها با تشکیل دولت صهیونیستی در داخل خاک فلسطین و در میان کشورهای مسلمان و عرب از همان ابتدا آغاز شد ولی در ابتدا متاسفانه ره به جایی نبرد. اما ظهور انقلاب اسلامی، اعلام روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب، حمایت های ملت مسلمان ایران و به دنبال آن حمایت‌های آزادی خواهان سراسر جهان از ملت و آرمان فلسطین باعث شکوفا شدن امید و خودباوری نیروهای مقاومت در مبارزه با اشغالگران صهیونیست گردید

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی خراسان جنوبی، بیانیه بسیج اساتید خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس به شرح ذیل صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز قدس روز فلسطین نیست روز اسلام است»
(معمار کبیر انقلاب امام خمینی رحمت الله علیه)
بیش از ۷۰ سال از شروع نقشه شومی که توسط استعمارگران برای تشکیل دولتی نامشروع در خاک کشوری به نام فلسطین طراحی و اجرا شد می‌گذرد. نقشه‌ای که در محافل استعماری - صهیونیستی طراحی، و به کمک نهادی به ظاهر بین المللی و در واقع ابزاری، به نام سازمان ملل متحد و با همدستی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و خبیث بزرگ، انگلیس مکار، و باندهای قدرت صهیونیستی به اجرا گذاشته شد.
مخالفت ها با تشکیل دولت صهیونیستی در داخل خاک فلسطین و در میان کشورهای مسلمان و عرب از همان ابتدا آغاز شد ولی در ابتدا متاسفانه ره به جایی نبرد. اما ظهور انقلاب اسلامی، اعلام روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب، حمایت های ملت مسلمان ایران و به دنبال آن حمایت‌های آزادی خواهان سراسر جهان از ملت و آرمان فلسطین باعث شکوفا شدن امید و خودباوری نیروهای مقاومت در مبارزه با اشغالگران صهیونیست گردید. نتیجه این شد که در حالی که در ابتدای به رسمیت شناخته شدن اشغالگری، جنگی که بین اعراب و رژیم غاصب به منظور نجات فلسطین درگرفت و پس از ۶ روز به شکست خفت بار کشورهای عربی انجامید، در سال های اخیر روند معکوس به خود گرفت، و به حول و قوه الهی فقط جبهه مقاومت (نه چندین کشور عربی مدعی) توانست طی نبردهایی از قبیل ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۱۱ روزه و کمتر از آن، هیمنه پوشالی رژیم غاصب را در هم بشکند. آری ایمان و توکل به خدا و یاری اوست که نیرو می دهد و پیروز می کند.
باشد که در آینده ای نه چندان دور که طبق وعده الهی، قطعی است، شاهد محو غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی از دل جهان اسلام و از این کره خاکی باشیم. «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم». این وعده الهی است، «ولن یخلف ا... وعده».
در روز قدس امسال که پس از وقفه ای دو ساله به دلیل گسترش کرونا، به حمدالله و المنة شرایط برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم آمده است، همانند سالیان گذشته در دفاع از آرمان فلسطین و در مخالفت و محکومیت ظلم و ستم و اشغالگری و کودک کشی به خیابان‌ها خواهیم آمد و مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم را فریاد خواهیم زد. ان شاءالله.
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.

بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.