بیانیه مدیریت امور بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی

بیانیه مدیریت امور بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی

روز قدس بهترین فرصت برای وحدت در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها است

روز جهانی قدس گرامی باد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی خراسان جنوبی، بیانیه  مدیریت امور بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید به مناسبت روز قدس به شرح ذیل صادر شد.

روز قدس بهترین فرصت برای وحدت در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها است

روز جهانی قدس گرامی باد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ (قصص/5)

روز جهانی قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است. 

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود. روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی به فرمایش امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

 روز قدس تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می رساند

رژیم اسرائیل غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه اساتید فرهیخته ، کارکنان ارجمند و دانشجویان فهیم دانشگاه فنی و حرفه ای همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و تا بازگرداندن این حق در کنار ملّت مظلوم فلسطین خواهند بود .

ما جامعه دانشگاهی : اساتید فرهیخته ، کارکنان ارجمند و دانشجویان عزیزیک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در روز قدس یکدل و یک صدا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین حضورخواهیم بود و این روز را گرامی می داریم .

 

امور بانوان بسیج اساتید خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.