پیام تبریک هفته بسیج

استان خراسان جنوبی

پیام تبریک هفته بسیج

پیام تبریک هفته بسیج

آذر ماه ۱۳۵۸ موسم نشاندن نهالی گهربار در دامن پاک انقلاب اسلامی ایران بود که با تاثیر از مکتب اهل بیت (ع) به ویژه سرمشق پذیری از اباعبدالله الحسین(ع)، امروز شکوفه‌های آن بوی طراوت وصل می دهد. نسیم باطراوتی که بوی خوش سازندگی، شجاعت، شهامت و ایستادگی را به مشام می‌رساند و وزیدن بی انتهای آن ضمانت تداوم، ثبات و امنیت ایران اسلامی را رقم می زند.
ارتش ۲۰ میلیونی که در لبیک به فرمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها و پیچ های حساس و تاریخی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و یک قدم عقب نگذاشته و امروز با گذشت ۴۴ سال همچنان بر پای عهد و پیمان دیرینه خود ایستاده است و صفحاتی دیگر از شجاعت و استقامت در سنگرهای اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در دیوان قطور این مرز و بوم رقم می‌زند تا زمینه دستیابی و تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را فراهم آورد.
هفته بسیج فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی است که با خون خویش هنرمندان خوب درگاه الهی شدند و مسیر سرخ شهادت را نورانی نگاه داشتند. بسیجیان معظم و با بصیرت که سالها در سنگر جنگ و جهاد حماسه ها آفریدند و امروز در عرصه های جهاد علمی و میدان جنگ نرم نیز شجاعانه حضور دارند و نوید بخش امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران هستند و با اقدامات کارآمد خویش در عرصه علمی و اقتصادی، زمینه بخش تحقق اهداف سال(سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) بر اساس منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند شد.
بسیج اساتید استان خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان با بصیرت و جان بر کف و پیرو مکتب امام حسین(ع) خصوصاً اساتید گرانقدر بسیجی تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه آفرین ایران اسلامی آرزومند است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.