بیانیه بسیج اساتید استان خراسان جنوبی به مناسب روز جهانی قدس

استان خراسان جنوبی

بیانیه بسیج اساتید استان خراسان جنوبی به مناسب روز جهانی قدس

اساتید بسیجی استان خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت و حمایت از مردم مظلوم، مقاوم و سرافراز فلسطین، از تمامی آحاد مردم استان خراسان جنوبی، دانشگاهیان ارجمند بویژه اساتید و دانشجویان دعوت می نمایند تا ضمن همبستگی با مردم آزاده فلسطین در راهپیمایی بزرگ حمایت از فلسطینان شرکت نمایند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي

بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ» (اسراء/ 1)

 روز جهانی قدس، ابتکار معمارکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام سید روح الله الموسوی الخمینی قدس سره الشریف است. روز قدس روز میثاق با آرمان های بزرگ آزادی خواه قرن بیستم حضرت امام خمینی رحمه الله و بیعت با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی است تا امت اسلامی و تمامی آزادی خواهان و آزاد اندیشان جهان، همبستگی خود را در حمایت از جنبش های آزادی بخش فلسطین در جهت احیای حقوق اساسی و انسانی اعلام نمایند. تحولات جاری عرصه های بین المللی نشان می دهد جبهه مقاومت و جنبش های آزادی بخش در حال قوی تر شدن هستند و هر روز بر وخامت اوضاع رژیم منحوس صهیونیستی افزوده می شود. با موشکباران شهرک های صهیونیستی، هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونستی چندین بار شکسته شده است و امیدها جهت تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت که «رژیم اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» افزایش یافته است. 

امروز بر مسلمانان لازم است با حمایت بیشتر از مظلومان فلسطین، آن را به عنوان مسأله اول دنیای اسلام مورد توجه ویژه قرار داده و با درک این واقعیت که مسأله اشغال فلسطین موضوع یک ملت، دولت یا قوم و قبیله نیست بلکه شراره های فتنه ای است که دامان انسان وانسانیت را گرفته و به دنبال آن است تا گستره خود را به تمام جهان اسلام و یا تمام جغرافیای کره خاکی گسترش دهد از مظلوم دفاع و حمایت نمایند تا این غده سرطانی از روی کره خاکی زدوده شود. 

اساتید بسیجی استان خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت بویژه سیدالشهدای مقاومت سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی»، «حاج عماد مغنیه»، «شیخ احمد یاسین»، «سیّد عبّاس موسوی» و «فتحی شقاقی» و حمایت از مردم مظلوم، مقاوم و سرافراز فلسطین، از تمامی آحاد مردم استان خراسان جنوبی، دانشگاهیان ارجمند بویژه اساتید و دانشجویان دعوت می نمایند تا ضمن همبستگی با مردم آزاده فلسطین در راهپیمایی بزرگ حمایت از فلسطینان شرکت نمایند. ان شاء الله به زودی شاهد آزادی فلسطین عزیز و همدلی و وفاق تمامی مسلمانان باشیم.

بسیج اساتید خراسان جنوبی

فروردین 1402 – رمضان المبارک 1444

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.